Professionelle Virtuelle præsentationer til innovative virksomheder

Ved hjælp af den nyeste teknologi, specialiserede operatører og professionel eksekvering skaber vi en interaktiv og brugervenlig præsentation af din virksomhed.

Alle vores produkter kan integreres med dit nuværende setup – vi sørger for det tekniske, du skal kun tænke på dine kunder eller din slutbruger.

3 ELEMENTER i ÉN SAMLET LØSNING

For at skabe bedst mulige vilkår for et øget salg, den bedste præsentation og fastholdelse af kunderne, indeholder vores løsning en virtuel tour, en 3D model af lokaler/virksomheden, samt en 3D plantegning.

Virtuel Tour

Et antal billedpunkter danner et 360 graders digitalt rum, hvor dine kunder nemt og hurtigt kan bevæge sig rundt og undersøge det de vil, nærmere.

Dine besøgende kan komme helt tæt på dine produkter, som om de var der selv. De kan danne sig et indtryk af rummet, de skal holde foredrag eller konference i, eller opleve hvordan det er bevæge sig rundt i deres drømmehjem.

 

3D Model

En 3D model tilbyder mere end de fysiske rammer kan. Her er det muligt for kunden eller den besøgende at se virksomheden og rammerne både oppefra og/eller udefra, hvis det ønskes. Værktøjet er særdeles velegnet, når kunden har brug for et overblik over, hvordan de fysiske rammer kan opfylde deres behov.

3D Plantegning

Giv kunderne det totale overblik over alle rum og lad dem opleve det hele i en sammenhæng.

Dette værktøj skaber overblikket set oppefra, og gør det nemt for dine kunder og deres besøgende at overskue dit venue.

Ekstra features

Udnyt alle mulighederne ved at tilføje tags på produkterne, highlighte specielle områder i dine fysiske rammer eller skab virtuelle rum for mødedeltagelse, som kommer ud over skærmen.

et|icon_check|N

Logo:

Få dit logo centralt placeret i løsningen

et|icon_check|N

Genvejsmenu:

Giver mulighed for at springe til et specifikt punkt i den Virtuelle Tour.

et|icon_check|N

Infobokse og Hotspots:

Tekst, billede eller video giver mere information om produktet og skaber et øget engagement.

et|icon_check|N

Besøgsstatistik:

Se antal besøgende, deres tidsforbrug og adfærd. Et stærkt værktøj til at tilpasse dit produkt og justere din løsning efter behovet fra dine kunder og besøgende.

et|icon_check|N

Live-funktion til møder:

Video-møder i et virtuelt rum, hvor det opleves som at stå overfor dig. Interager med deltagerne og lad dem tage del i mødet på en ny måde.

Afprøv selv her hos SCANDIC HOTEL (eksemplet er vist med ekstra features.)

Hvilke brancher kan få fordele af Virtuelle præsentationer?

Vi leverer og servicerer til alle brancher indenfor det private erhvervsliv samt offentlige instanser som fx daginstitutioner, hospitaler mm.

Der er ingen grænser for, hvilke brancher der kan opnå fordel ved Virtuelle præsentationer. Et øget behov for en mere bæredygtig virksomhedsform, samt større krav fra kunderne om afstand, tilgængelighed og hurtighed skaber grundlaget for, hvorfor enhver virksomhed kan benytte sig af vores teknologi. Er du i tvivl om, hvordan opgaven kan løftes for din virksomhed, tager vi meget gerne en snak omkring dette.

Vi har løst opgaver for

Psykiatrien, daginstitutioner, messer, detailhandlen, lokaleudlejningsvirksomheder, hoteller, bygherrer, uddannelsesinstitutioner og mange, mange andre.

Er du i tvivl, så tag en uforpligtende snak med os, hvor vi afdækker mulighederne

Sådan fungerer det 

Vores operatør kommer ud på din lokation, og tager en række billeder – såkaldte punktbilleder. Vores setup og kvalitetssikring sikrer at alle punkter er medtaget, og du ikke står med et slutprodukt, der har huller eller sorte områder.

Dernæst efterbehandler vi billederne, sætter dem sammen til en Virtual præsentation og tager alle detaljer under lup.

Det færdige resultat afleveres efter behandlingstiden, som vil variere efter omfanget.

Vi gør en dyd ud af at levere kvalitet hver eneste gang. Derfor skal du ikke vente med at tage fat i os, da vi altid arbejder med det mindset at kvalitet tager tid.

Med vores løsning kan du:

  • Integrere din Virtuelle præsentation på dit nuværende setup
  • Udsendelse via mails
  • Uploade til Google søgninger og Google maps
  • Uploade til sociale medier eller andet markedsføringsmateriale

Hvad koster kvalitet?

Vores professionelle setup, internationale erfaring og kvalitetssikrede løsninger er blandt de mest eftertragtede i markedet. Derfor er vi ikke de billigste, men vores kundeportefølje og anerkendte løsninger er blandt de bedste.

Prisen indeholder:

  • Et engangsbeløb for selve produktionen – typisk startende fra 6.500 kr.
  • Et årligt hosting-fee, der sikrer at din løsning er online
  • Hvis det ønskes, inkluderer vi en tilvalgspakke, der sikrer at du kan få opdateret dine produkter

Vi skræddersyr dog altid vores løsninger, og derfor vil et tilbud altid tage afsæt i det enkelte behov